Kdo ví, co chce, může prožívat úspěch.

Poradenství

Koncept vitální firmy v prostředí byznysu ukazuje, že úspěch může mít nejen rozměry zisku, ale také hlubšího smyslu v souladu se zákony přírody i okolního světa. Pro majitele, manažery i zaměstance pak přináší nejen bohatství, ale respekt, uznání a pocit smysluplné práce. Firemní systém aktivně rozvíjí sebe i obohacuje okolí. Konzultace směřují k firemní vitalitě, synergii a partnerství.

„Místo s vírou, že společně je možné získat víc než samostatně, se jmenuje firma. Proces, který tuto víru likviduje nebo potvrzuje, pak nazýváme podnikáním.“
J. Plamínek

Vzdělávání

Vzdělávací programy, semináře a přednášky se formovaly postupně desetiletí. Vznikají díky prožitkům, spolupráci se vzácnými lidmi, neziskovými organizacemi a společensky odpovědnými firmami. Mohou být zdrojem informací, inspirace a nové energie. Využít je možné obecně připravených modulů nebo společně vytvořit osvětu Vám na míru.

Ucelené vzdělávání vitality podle Jiřího Plamínka

Rozvojové vzdělávací programy posílují budování užitečnosti, efektivity, udržení stability i navození dynamiky systému. Směřují k pochopení vitality = dynamické rovnováhy. Jejich obsah odpovídá na otázku, jak růst vitálně a dlouhodobě. Metodika i obsah jednotlivých modulů, ale také souvislosti vzešly ze spolupráce s lektorem, autorem a kamarádem RNDr. Jiřím Plamínkem.

Zušlechťovací moduly CSR a sociální všímavosti

Vzdělávací program se zaměřením na zušlechtění firmy se zaměřuje na synergii. Je to jev s pozoruhodnými důsledky, při němž dohromady dokáží všichni více. Výsledek společného působení převýšuje součet působení a má dopad na okolí. Společenská odpovědnost (Corporate Social Responsibility) je tématem řešeným stále s obtížemi. Celostním způsobem ji lze pochopit a ve vzájemných souvislostech hlavně i lépe uchopit.

Jak nevyhořet a růst vitálně?
Chcete fungovat společensky odpovědně?
Jak působí mužský/ženský princip v systému?

Celostní vzdělávání je dobrodružná výprava!

Tvorba příběhu a PR

V oblasti marketingu a PR mám stěžejní projektové zkušenosti a dobré reference. Nabízím externí kapacitu s celostním nadhledem s kreativním interním přístupem. Posila se může hodit, když se něco velkého chystá nebo mění…

 

Bohaté zkušenosti přinesla zejména dlouholetá spolupráce s Loprais týmem na cestě jejich dakarského dobrodružství.

Reference a některé další příběhy najdete v sekci SRDCOVKY. 

Témata spolupráce:

Jak se marketing stane motorem?

Hledáte kreativní zkušenou posilu?

Příběh jako příjmová položka!

Sociální podnikání a CSR

Společenská odpovědnost – Corporate Social Responsibility (CSR) je pojmem, který nachází stále větší pochopení v systémech, které hodlajících dobře zakořenit v prostředí komunit a svého tržního segmentu. Pohled do budoucnosti s vnímavostí k sociálním a ekologickým aspektům přináší systémům novou příležitost.  Mění podobu užitečnosti, efektivity, stability a také dynamiku systému. Základním předpokladem dlouhodobého úspěchu (vitality) je navázat dostatečný počet vzájemně užitečných vztahů a smysluplně zapadat do svého okolí. Celostní pohled nabízí firmě nová témata i firemní souvislosti.

Sociální všímavost a chování

Sociální podnikání je do budoucna strategií win win. Znamená důležitý zdroj vzácné energie do systému. Působí jako prvek zušlechtění okolí a všech vztahů. Začněme se proto nad ní společně zamýšlet jako nad výbornou investicí ! Společenská odpovědnost a všímavost je určena všem organizacím, které chtějí být dlouhodobě a trvale udržitelnými

Témata spolupráce: 

Jste společensky odpovědní? 

Chcete poznat místní neziskovky?

Nabízím fungující platformu a dlouhodobé projekty!